


09/12/2024.


05/11/2024.
Violeta Stefanović, Tamara Stričević, Aleksandra Marinčić i naša Teodora Basta kustosi 24. međunarodnog Salona arhitekture u Novom Sadu
10/10/2024.
DEAD END MODERNIZMA NA MENHETNU


13/09/2024.
Izložba „Upotreba čoveka“ – Kaleidoskop kulture 2024
Interaktivnu izložbu Upotreba čoveka možete pogledati u objektu Proizvodnja u Distriktu od srede do nedelje od 16 do 20 sati, a traje do 13. novembra. Ova postavka otvorena je u okviru ovogodišnjeg Kaleidoskopa kulture i nedelje književnosti koja je bila posvećena delu novosadskog velikana, Aleksandra Tišme.
Posetioci će ulaziti u prostore koji nisu samo izložbeni već i interaktivni, te će svaki posetilac imati potpuno jedinstveno iskustvo prilikom posete.
Ova izložba simbolički prikazuje univerzalno iskustvo rata kroz tri celine, vodeći nas od predratnog, relativno mirnog perioda, u atmosferu logora i destrukcije, do posleratnog doba, kroz transformaciju kolektivnog i individualnog doživaljaja i iskustva.


17/11/2023.
Instagram tipologija kuće za odmor na Banstolu
10/09/2023.
Sajt K22


26/06/2023.
Kad nekom treba objasniti zašto ploča! Daj mu u ruke unutrašnji omot devojke sa Papetovim goblenom, dok se prostorija puni Ritam sekcijom iz Fuada Midžića (Munja Mitić-bas, Šeki Gajton-bubnjevi i maestralni Ogi Gajić-sax i flauta) možda najboljom na debi albumu ikada. Ovde ne smemo izostaviti Muju Snažnog na solo gitari i već gorespomenutog Seida Malog Karajlića na orguljama i casiu. Kao ni produkciju Mahmut „Paše“ Ferovića, izvršnu produkciju Rake Marića i opet sve to u Jugotonu pod dirigentskom palicom Siniše Škarice.
Micka Jonesa i Joe Strummera Novog Primitivizma smo ostavili za kraj!
28/04/2023.
Konačno: Dvorište u ovoj stambenoj zgradi u Novom Sadu nije parking
“Spas smo našli u cigli i u njenom slogu – okretali smo je, slagali, kinđurili, ali smo joj sačuvali dostojanstvo.”


22/02/2023.
Meni to liči na film: Arhitektonska produkcija u ulici Dostojevskog
“Mnoge će arhitekte reći da je za dobar objekat (film) osim dobrog projektanta (režisera) potreban pravi investitor (producent).”
15/11/2022.
Aleksandra Marinčić i Teodora Basta kustosi 23. međunarodnog Salona arhitekture u Novom Sadu


02/06/2022.
Beli volumen elegantno ukotvljen na postamentu
“Meni se čini da je ovaj objekat ugledao Dom zdravlja preko puta pa je odlučio bar njemu da se približi i da mu se na neki način javi.”




23/12/2021.
Novi vizuelni reper u novosadskoj Rotkvariji
“Otvori i njihove kosine šetaju i prate igru da bi se krešendo postigao cepanjem fasadne ravni od kompakt ploča dijagonalom.”
13/12/2021.
Kuća na Čardaku za beg iz grada
“Ideja je da se sva ekstrovertnost objekta pokaže sa dvorišne strane ali da se sa druge strane ne ograniči željena privatnost.”


23/12/2021.
Novosadska zgrada u opeci koja povezuje matricu susednih objekata
“Tamno crvena fasadna cigla se nametnula kao zahvalan materijal, pokušavajući da delimično poveže matricu okolnih objekata..”
21/06/2018.
Novosadska stambena zgrada koja izlazi u susret okolini
“U Novom Sadu nedavno je nikao objekat LM4 koji je karakterističan po iskrenom dijalogu između arhitekture i okoline.”

21/06/2018.
Novosadska stambena zgrada koja izlazi u susret okolini
“U Novom Sadu nedavno je nikao objekat LM4 koji je karakterističan po iskrenom dijalogu između arhitekture i okoline.”


03/10/2013.
Tenis glavom
“Nekako pravi početak je raspust između sedmog i osmog razreda osnovne škole.
Sve do tada Štrand, novosadska gradska plaža, bio je jedna od opcija za utrošiti dečiji raspust. U stvari, Novi Sad je tek koju godinu ranije silom prilika iliti onim nesretnim ratom postao središte mog letnjeg raspusta. Do tada, znalo se, kraj juna: pravac Bosna kod babe i đeda na selo, za povratak ni ne pitaš, kraj avgusta uz okrenuto jagnje ti ne gine. Sve između je stvar rutine u seoskim poslovima i dečjoj razbibrizi sa vršnjacima slične sudbine, onim čiji su roditelji prirodno migrirali ka centrima već tada posrnule nam bivše države. No, to je za neku drugu priču.”